مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 12:022022-06-25اقتصادي

فارس من | اجرای روکش آسفالت میدان راه و شهرسازی بیرجند نیازمند تأمین اعتبار


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در صورت تأمین اعتبار از سوی فرمانداری بیرجند برای محور انتهای آوینی و بلوار صدا و سیما راهداری آمادگی دارد تا عملیات روکش آسفالت این محور را آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در پی مشکل مطرح شده مبنی بر درخواست آسفالت و فضای سبز میدان راه و شهرسازی در سامانه فارس من، خبرنگار فارس از این موضوع را از طریق معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان جنوبی پیگیری کرد.

فدوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در خصوص محور انتهای شهید آوینی و بلوار صدا و سیما این محور از لحاظ رده عملکرد یک محور روستایی است.

وی تصریح کرد: اعتبارات راه های روستایی با توجه به اینکه از سال 98 به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شده و اعتبارات آن استانی بوده، باید در شورای برنامه ریزی شهرستان مربوطه تأمین اعتبار شده تا بتوانیم عملیات روکش آسفالت را برای این محور انجام دهیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: اگر فرمانداری بیرجند بتواند برای این محور حداقل 50 درصد هزینه را تأمین کند، اداره کل راهداری استان سعی می کند تا قیر را تأمین کرده و بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | اجرای روکش آسفالت میدان راه و شهرسازی بیرجند نیازمند تأمین اعتبار

فارس من | اجرای روکش آسفالت میدان راه و شهرسازی بیرجند نیازمند تأمین اعتبار